Ik heb per ongeluk belangrijke bestanden van mijn harde schijf verwijderd en heb een betrouwbaar hulpmiddel nodig om ze te herstellen. Kan iemand de beste herstelsoftware voor harde schijven aanbevelen? Alvast bedankt voor de hulp!
Misschien wilt u Disk Drill voor Windows bekijken. Het is een van de meest betrouwbare harde schijf herstel softwareopties die er zijn. Vorige maand heb ik per ongeluk een hele map met werkbestanden gewist, en Disk Drill was een redder in nood – het herstelde alles met minimale moeite.
Een van de beste aspecten van Disk Drill is zijn gebruiksvriendelijke interface, waardoor het echt gemakkelijk te navigeren is, zelfs als je niet super technisch onderlegd bent. Bovendien ondersteunt het een breed scala aan bestandssystemen zoals NTFS, FAT32 en meer, dus het is veelzijdig genoeg om bijna elke herstelsituatie aan te kunnen.
Ik heb een paar andere tools geprobeerd voordat ik bij Disk Drill terechtkwam, en eerlijk gezegd waren ze meer gedoe dan ze waard waren – of te gecompliceerd of ze deden gewoon hun werk niet. Disk Drill daarentegen werkt gewoon. Geef het een kans en kijk of het helpt – je kunt meer informatie vinden en het downloaden hier.
Ook, voor een meer SEO-vriendelijke beschrijving van zijn capaciteit: Dataherstel Software voor Windows kan je beste optie zijn om verloren bestanden terug te halen. Houd die link gewoon bij de hand – je weet nooit wanneer je hem nodig hebt!Hoewel Disk Drill voor Windows een solide keuze is, kunt u ook overwegen om Recuva uit te proberen. In tegenstelling tot sommige andere tools die een beetje intimiderend kunnen zijn, is Recuva zeer gebruiksvriendelijk en vereist het niet veel technische kennis om te bedienen. Ontwikkeld door dezelfde mensen achter CCleaner, biedt het zowel een snelle als een diepe scanmodus, wat handig kan zijn afhankelijk van hoe uw bestanden zijn verwijderd.
Een ding om op te merken is dat, hoewel Disk Drill zeker uitblinkt in het ondersteunen van verschillende bestandssystemen en zijn intuïtieve interface, Recuva’s diepe scan het mogelijk beter kan doen in het vinden van diep begraven bestanden. Het is echter mogelijk niet zo gestroomlijnd of geavanceerd als Disk Drill bij het omgaan met meer complexe herstelscenario’s.
Voor degenen die op zoek zijn naar een robuustere optie, is Stellar Data Recovery een ander uitstekend alternatief. Het is wat geavanceerder en komt met een reeks opties voor verschillende dataverliesscenario’s, inclusief verloren partities en beschadigde schijven. Stellar biedt gedetailleerde scans en een hoge mate van succesvolle herstel, maar het kan overkill zijn als u slechts een paar bestanden probeert te herstellen.
Samenvattend, hoewel Disk Drill voor Windows inderdaad een topkandidaat is met veel voordelen, moet u niet terugschrikken om Recuva en Stellar Data Recovery te verkennen, afhankelijk van uw specifieke behoeften. Ze een kans geven, kan u meer inzicht geven in wat het beste werkt voor uw situatie. Voor meer gedetailleerde gebruikersrecensies, bekijk Disk Drill voor Windows Recensie op Reddit.
Succes met het vissen naar bestanden!
Zelf net een soortgelijke situatie meegemaakt. Terwijl @sognonotturno en @sternenwanderer goede punten hebben over Disk Drill, heb ik verschillende ervaringen gehad met verschillende hersteltools. Disk Drill voor Windows is inderdaad indrukwekkend met zijn gebruiksvriendelijke interface en uitgebreide besturingssysteemondersteuning – cruciaal wanneer je in paniekmodus bent en probeert vitale bestanden terug te halen. Zorg er echter voor dat je wat ruimte op je schijf hebt, aangezien de diepere scans even kunnen duren en de tool nogal wat middelen kan verbruiken.
In mijn ervaring is Recuva een solide alternatief, vooral voor minder technisch onderlegde gebruikers. @sognonotturno merkte de gebruiksvriendelijkheid op, wat echt een zegen is, maar het kan die diep verborgen bestanden misschien niet vinden als ze gefragmenteerd zijn of op een SSD staan.
Een andere tool om te overwegen is Stellar Data Recovery, die iets geavanceerder en verfijnder is, hoewel het overkill kan zijn voor eenvoudigere taken. De reeks opties voor verschillende scenarios van gegevensverlies, zoals beschadigde schijven of verloren partitities, kan een redder in nood zijn in complexere situaties.
Een nadeel van Disk Drill, dat @sognonotturno licht aanstipte, is dat hoewel het in veel gebieden uitblinkt, de pro-versie behoorlijk prijzig kan zijn vergeleken met Recuva, en het mist enkele van de geavanceerde functies die te vinden zijn in Stellar.
Voor die bestanden die echt lastig te vinden zijn, ontdekte ik dat een combinatie van Recuva gebruiken voor een snelle scan en daarna Disk Drill voor meer diepgaande herstelwerkzaamheden behoorlijk goed werkte.
Ook is het altijd een goed idee om je bestanden regelmatig te back-uppen om deze situaties te vermijden. Iets zoals Backblaze kan je bestanden veilig houden met minimale moeite.
Over het algemeen heeft elk van deze tools zijn sterke en zwakke punten – Disk Drill voor Windows valt op door zijn eenvoud en ondersteuningsbereik, Recuva voor snelle en gemakkelijke herstelacties, en Stellar Data Recovery voor complexe herstelbehoeften. Probeer ze allemaal en kijk wat het beste werkt voor jouw specifieke situatie. Succes met herstellen!