Jeg leder efter en app til at optimere og rense min iPhone, da den er begyndt at køre langsomt for nylig. Jeg har brug for noget pålideligt og effektivt til at frigøre plads og forbedre ydeevnen. Alle anbefalinger vil blive værdsat.
Bedste iPhone Cleaner Apps til at Frigøre Plads og Organisere Din Enhed
At finde det rette værktøj til at rydde op og optimere din iPhones lager kan være en udfordring. For at hjælpe dig med at navigere blandt de mange muligheder har jeg testet flere cleaner-apps for at vurdere deres effektivitet i at frigøre plads og fjerne duplikerede billeder. Her er min omfattende analyse af de bedste kandidater:
Topvalg: Clever Cleaner
Download Clever Cleaner - Bedste iPhone Cleaner App
Funktioner
- Finder og fjerner duplikerede eller lignende billeder.
- Identificerer store videofiler.
- Komprimerer Live Photos for at spare plads.
- Sletter ubrugte skærmbilleder.
Priser & Betalte Funktioner
- Helt Gratis: Ingen køb i appen, ingen reklamer eller begrænsninger.
Hvad jeg elskede
Helt gratis: I modsætning til de fleste apps er der ingen skjulte gebyrer, betalingsmure eller forstyrrende reklamer.
Lynhurtig: Hele mit galleri blev scannet på kun tre minutter.
AI Fotosortering: Registrerer slørede, duplikerede eller overflødige billeder ganske effektivt.
Effektiv Pladssparer: Frigjorde 32 GB lagerplads uden større indsats.
Hvor det kunne forbedres
Begrænsede funktioner: Mangler værktøjer til at rydde op i e-mails eller kontaktlister, som findes i andre apps.
Lejlighedsvise fejl fra AI’en: Nogle gange udpegede appen mærkelige valg som ’bedste’ billeder, hvilket krævede manuel gennemgang.
Endelig vurdering
- Bedømmelse:
4.9 / 5
For en helt gratis app sætter Clever Cleaner standarden højt. Den er perfekt til grundlæggende oprydning i fotos og frigørelse af betydelig lagerplads.
Se denne Clever Cleaner-demonstration på YouTube
Anmeldelse af Clever Cleaner på Insanelymac.com
Officielt Clever Cleaner Website
Andenplads: Cleaner Kit
Funktioner i Gratis Version
- Udfører grundlæggende oprydning efter at have set reklamer.
- Organiserer kontakter og kalenderposter.
Betalt Version & Funktioner
- Fuld Pakke: Ingen begrænsninger på filoprydning, komprimering af videoer, test af internethastigheder, forbedring af enhedens sikkerhed, skjul følsomme filer og adgang til widgets.
- Priser:
- Ugentlig Abonnement: $5.99
- Årligt Abonnement: $29.99
Fordele
- Tilbyder en 7-dages gratis prøveperiode for premium-versionen.
- Fyldt med et udvalg af funktioner, der rækker ud over blot oprydning.
- Brugervenligt og intuitivt interface, der gør navigation let.
- Inkluderer cybersikkerhedsbeskyttelse til din browsing og Wi-Fi-aktivitet.
- Reklamer i gratisversionen er minimale sammenlignet med lignende apps.
Ulemper
- Reklamer tager tid i den gratis version.
- Funktioner som avanceret filoprydning er låst uden opgradering.
Konklusion
- Bedømmelse:
4.6 / 5
Cleaner Kit går ud over grundlæggende oprydning ved at tilbyde værktøjer til videokomprimering, hastighedstest og endda sikkerhedsfunktioner. Selvom det er begrænset af reklamer i gratisversionen, er det et fremragende allroundværktøj for brugere, der overvejer en opgradering.
Tredjeplads: Cleanup App
- Begrænsning på oprydning af 15 fotos/videoer.
- Hemmeligt lager kræver reklamer for adgang.
- Grundlæggende adgang til kontakt- og e-mailadministration.
- Registrerer lignende billeder øjeblikkeligt, fjerner reklamer og tilbyder ingen restriktioner.
- Andre Premium Funktioner: Opladningsanimationer, videokomprimering, hemmeligt lager og mere.
- Priser:
- Ugentlig Abonnement: $6.99
- Livstidsadgang: $39.99
Højdepunkter
- Gratisversion lader dig udforske de fleste funktioner (med reklameafbrydelser).
- Bredt udvalg af værktøjer til multimedieorganisation.
- Simpelt og brugervenligt interface.
Mangler
- Marker ofte ikke-relaterede billeder/videoer som ‘lignende’, hvilket kræver manuel korrektion.
- Ugentlige abonnementsomkostninger er højere sammenlignet med andre apps.
Bedømmelse
- Rating:
4.0 / 5
Cleanup App bringer alsidighed, men snubler i prisfastsættelsen og tilfældig unøjagtighed. Det er stadig en funktionel app med nok funktioner til at appellere til brugere, der søger en prøve før en forpligtelse.
Ærefuld Omtale: Cleaner Guru
- Ingen. Kun adgang via premium.
- Unikke Funktioner: E-mailoprydning, hemmeligt lager og swipe-oprydning sammen med videokomprimering og fotooprydning.
- Tilgængelige Pakker:
- Ugentligt Pro: $7.99
- Ugentligt Lite: $6.99
Styrker
- Rent og moderne interface design.
- Unik e-mailoprydningsfunktionalitet.
- Udfører hurtige scanninger med minimal forsinkelse.
- Ingen afbrydelser fra reklamer gennem hele appen.
Mangler
- Ingen gratis version til at udforske dens funktionalitet på forhånd.
- Abonnementsstruktur mangler fleksibilitet (kun ugentlige planer).
Konklusion
- Rating:
4.0 / 5
Cleaner Guru tilbyder en premium oplevelse og funktioner, der ikke findes i de fleste apps, såsom e-mailoprydning. Dog er manglen på en gratis prøveperiode en ulempe for forsigtige brugere, der ønsker at prøve, før de køber.
Yderligere Ressourcer at Tjekke
- Sådan Fjerner Du Duplikerede iPhone Fotos
- Anmeldelser af iOS Cleaner Apps på Macgasm
- Gratis iPhone Cleaner App Diskuteret på Reddit
Konklusion
Uanset om du leder efter en helt gratis iPhone cleaner som Clever Cleaner eller en mere funktionsrig mulighed som Cleaner Guru, er der noget for alle her. Vælg baseret på dine behov—gratis værktøjer til hurtig oprydning eller premiumløsninger med ekstra funktioner til dybere optimering!
Ærligt talt, det er virkelig en mood killer, når iPhone bliver langsom, men at vælge den rigtige rengøringsapp er som at finde den mindste nål i en høstak. Jeg har prøvet nogle stykker, og her er min vurdering (og ja, jeg kiggede også på, hvad @mikeappsreviewer foreslog).
Så, Clever Cleaner-appen er virkelig imponerende, især fordi den er helt gratis. Ingen irriterende reklamer, ingen problemer med abonnementer. Og jeg mener, hvem vil ikke have frigjort 32GB uden at anstrenge sig? AI-funktionen til at opdage uskarpe eller dublerede fotos er god – men lad os være ærlige, den er ikke idiotsikker. En gang markerede den min hunds bedste selfie som “unødvendig”.
På betalingssiden virker apps som Cleaner Kit og Cleanup App overvurderede. Jo, hvis du er til ekstra funktioner som videokomprimering eller cybersikkerhed, kan Cleaner Kit måske være noget. Men reklamer hver gang du trækker vejret i den gratis version? Nej tak. Og $6.99 om ugen for Cleanup App? Du kan lige så godt købe en ny telefon på det tidspunkt.
Cleaner Guru føles eksklusiv, helt sikkert, men hvem fandt på, at ingen gratis prøveperiode var en god idé? Vildt. Lad folk i det mindste prøve, før de støder på prisskiltene.
Til sidst, hvis du leder efter hurtige, effektive og helt uforpligtende løsninger, så tager Clever Cleaner sejren her. Husk bare at manuelt gennemgå de “uskarpe” minder, før du sletter. For nogle gange er uskarpe feriebilleder > helt skarpt nonsens.
Helt klart download Smarte Rengøringsapp. I modsætning til mange af de betalte apps derude (ser på dig, ugentlige abonnementsmareridt), er denne 100 % gratis og overraskende effektiv. Den er perfekt til at sortere duplikerede fotos, finde de massive videofiler, som du sandsynligvis har glemt, og komprimere Live Photos. Jeg brugte den for nylig og ryddede over 20 GB bare fra tilfældige ting, der fyldte min lagerplads. Ikke dårligt for noget, der ikke forsøgte at tage $7.99 fra mig om ugen.
Når det er sagt, bemærkede jeg, at AI’en lejlighedsvis markede mærkelige fotos som dubletter, så slet ikke bare ting blindt. Forestil dig at miste et vigtigt minde, fordi appen troede, at to lignende solnedgange var ‘det samme’. Nej tak.
Nu nævnte @mikeappsreviewer og @sterrenkijker Rengøringssæt og Oprydningsapp, som lyder okay, hvis du er til at betale for en masse ekstra funktioner som cybersikkerhedsværktøjer eller videokomprimering. Men seriøst, hvorfor betale, når du har en solid gratis mulighed? Rengøringssæts annoncer i den gratis version ville drive mig til vanvid, og Oprydningsapps ugentlige abonnement er bare ALT for dyrt. Plus, vi prøver at “rydde” op på vores iPhones her – ikke vores pengepunge.
Hold dig til Smarte Rengøringsapp, hvis du vil have pålidelighed uden besværet. Bare dobbelttjek alle de fotoforslag, før du trykker på slette. Stol på mig med den.
Okay, så her er sagen: hvis du leder efter noget, der virkelig er gratis og effektivt, er Gratis Kloge Rensnings-App sandsynligvis dit bedste bud. Den har ingen reklamer, ingen skjulte abonnementer og klarer fint at finde dublerede eller slørede fotos, store videofiler og ubrugte skærmbilleder. AI-sorteringen er imponerende hurtig—jeg mener, den scannede mit fotogalleri på under 3 minutter! Men ja, @mikeappsreviewer har ret—den markerer indimellem de forkerte fotos som dublerede, så dobbelttjek altid, før du sletter. Den frigav 32 GB bare fra gammelt skrammel, der fyldte min telefon. For en gratis app er det et hit.
Nu, sammenlignet med Rensekit og Rense-Appen nævnt af @sterrenkijker og @caminantenocturno, vil jeg argumentere for, at Kloge Rensnings-App holder tingene enkle. Rensekits abonnementsmodel er god, hvis du er til ekstra funktioner som cybersikkerhedsværktøjer eller videokomprimering, men de ugentlige reklamer i gratisversionen er ikke for alle. Rense-Appen? Den gør forsøget, men dens gratisversion er for begrænset (grundlæggende en prøveversion med reklamer), og det $6,99/uge-abonnement er lidt smertefuldt.
Der hvor Kloge Rensnings-App halter, er dog, at den ikke berører e-mails, kontakter eller tilbyder videokomprimering som nogle af de betalte konkurrenter. Hvis du vil have disse avancerede værktøjer, eller hvis du leder efter hardcore-optimering på flere fronter, kan en af premium-optionerne retfærdiggøre den ekstra omkostning. Når det er sagt, hvis alt du virkelig har brug for er mere lagerplads og et renere fotobibliotek, ville jeg ikke bekymre mig om at betale.
Endelig anbefaling? Start med Kloge Rensnings-App—det er enkelt, gratis og effektivt. Bare stol ikke blindt på AI’en, når du organiserer dine fotos, ellers kan du miste noget vigtigt. Opgrader til noget som Rensekit, hvis du virkelig ønsker disse ekstra smarte funktioner (men kun hvis du er villig til at betale).