Hvad er den bedste app til at slette dublerede fotos på iPhone?

Jeg bemærkede, at mit iPhone-galleri er fyldt med dublerede billeder, og jeg løber tør for lagerplads. Kan nogen anbefale den mest effektive app til nemt at finde og slette dubletter? Jeg leder efter noget simpelt og pålideligt.

Bedste iPhone-rengøringsapps: Head-to-Head Sammenligning

Jeg besluttede mig for at udforske og evaluere en række iPhone-rengøringsapps for at identificere, hvilke der virkelig leverer på deres løfter—frigør lagerplads og fjerner dublerede fotos problemfrit. Her er en oversigt over mine fund:

:trophy: Topvalg: Clever Cleaner - Bedste iPhone-rengøringsapp

Nøglefunktioner

• Effektivt sletter lignende og dublerede fotos.
  • Identificerer og fjerner store videoer, der optager plads.
  • Komprimerer Live Fotos for at spare plads.
  • Sletter ubrugte skærmbilleder.

Premiumfunktioner og Priser

• Helt gratis!
    (Intet reklameindhold, betalingsvægge eller valgfrie betalte versioner.)

Hvad Gjorde Den Unik?

:heavy_check_mark: Holder hvad den lover: I modsætning til de fleste apps er Clever Cleaner helt gratis uden nogen skjulte betingelser.

:heavy_check_mark: Hurtige resultater: Den scannede hele mit galleri på under 3 minutter.

:heavy_check_mark: Imponerende AI-sortering: Det lykkedes appen at identificere de fleste dublerede eller slørede billeder.

:heavy_check_mark: Fantastiske resultater: Jeg frigjorde hele 32 GB lagerplads på få minutter.

Forbedringsområder

:x: Ingen understøttelse af oprydning af e-mails/kontakter: Nogle konkurrenter tilbyder dette.

:x: AI kan stadig forbedres: Af og til vælger den mærkelige ‘bedste’ billeder, hvilket kræver manuel kontrol.

Dommen og Bedømmelse:

:dizzy: 4.9 / 5
Clever Cleaner er uden tvivl det bedste valg, hvis du søger en gratis mulighed for at optimere din iPhone-lagerplads.

Værdifulde Ressourcer til at Forbedre Din Oplevelse:

1. Gratis Clever Cleaner-app video på YouTube
  2. iPhone Cleanere Anmeldelse på InsanelyMac.com
  3. Officiel Clever Cleaner App Side
  4. Hvordan man sletter Dublerede Fotos på iPhone (Reddit)
  5. iOS Cleanere Anmeldelser på Macgasm
  6. Reddit Diskussion: Gratis iPhone Cleaner uden Reklamer

Runner-Up: Cleaner Kit (Tidligere Smart Cleaner App)

Gratis Version Funktioner

• Begrænsede filoprydningsmuligheder (kræver at se reklamer først).
  • Værktøjer til styring af kontakter og kalendere.

• Reklamefri oplevelse og ubegrænset filoprydning.
  • Videokomprimering og opladningsanimationer.
  • Skjul følsomme filer.
  • Sikkerhed: Enhed, Wi-Fi og webbeskyttelse.
  • Værktøjer til test af internethastighed.
  • Widgets til hurtig adgang.

:moneybag: Prisvalg:

• Ugentligt: $5.99
  • Årligt: $29.99

Fordele

:heavy_check_mark: Tilbyder en 7-dages gratis prøveperiode for at teste premiumfunktionerne.

:heavy_check_mark: Indeholder ekstra funktioner som enhedssikkerhed og videokomprimering.

:heavy_check_mark: Giver nem organisation af fotos/videoer, hvilket gør oprydningen intuitiv og effektiv.

:heavy_check_mark: Tilbyder Wi-Fi og browsingbeskyttelse, en sjælden funktion i sådanne apps.

:heavy_check_mark: Mindre forstyrrelse fra reklame sammenlignet med andre apps fyldt med annoncer.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Reklamer i gratis versionen kan forsinke dig.

Dommen og Bedømmelse:

:star: 4.6 / 5
Cleaner Kit skiller sig ud med sine omfattende funktioner, brugervenlighed og ekstra fordele udover rengøring. Reklamer i gratis versionen kan være en ulempe, men det er bestemt værd at prøve.

Tredjepladsen: Cleanup App - Telefonlager Rengøringsværktøj

• Rengør op til 15 fotos/videoer ad gangen.
  • Hemmeligt Rum tilgængeligt efter at have set reklamer.
  • Begrænset brug af funktioner som Kontakt Manager og Video Komprimering.

• Ubegrænset fjernelse af lignende fotos.
  • Reklamefri oplevelse.
  • Adgang til avancerede værktøjer som kontakt/e-mail ledere, ‘hemmeligt rum,’ videokomprimering og opladningsanimationer.

• Ugentlig: $6.99
  • Livstidsadgang: $39.99

Fordele

:heavy_check_mark: Giver dig mulighed for at teste de fleste funktioner selv i den gratis version.

:heavy_check_mark: Tilbyder et bredt udvalg af oprydningsværktøjer.

:heavy_check_mark: Brugervenlig grænseflade gør processen nemmere.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Lignende foto-detektion er nogle gange unøjagtig.

:heavy_multiplication_x: Den ugentlige abonnement er relativt dyrt sammenlignet med konkurrenter.

Dommen og Bedømmelse:

:star: 4.0 / 5
Cleanup App giver en anstændig gratis version til prøve og leverer solid funktionalitet. Men detektionsfejl og høje abonnementsomkostninger holder den lidt tilbage.

Fjerdeplads: Cleaner Guru - Oprydningsapp

• Ingen.

• Avancerede værktøjer som smart foto- og videorengøring.
  • Swipe-baseret oprydning for hurtig fjernelse af affald.
  • Videokomprimering, hemmelig opbevaring og kontakt-/e-mail ledere.
  • Inkluderer widgets og opladningsanimationer.

• Ugentlig Pro Version: $7.99
  • Ugentlig Lite Version: $6.99

Fordele

:heavy_check_mark: Ingen reklamer eller pop-ups: En strømlinet og forstyrrelsesfri grænseflade.

:heavy_check_mark: Hurtige og effektive scanninger sparer tid.

:heavy_check_mark: Har ekstra funktioner, som e-mail oprydning, som andre mangler.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Ingen funktioner tilgængelige i den gratis version til prøve.

:heavy_multiplication_x: Mangler prisfleksibilitet—kun ugentlige planer er tilgængelige.

Dommen og Bedømmelse:

:star: 4.0 / 5
Cleaner Guru imponerer med unikke funktioner som e-mail oprydning og en elegant grænseflade. Dog kan mangel på en gratis version og restriktive betalingsmuligheder afholde nogle fra at springe på.

Afsluttende Tanker

Hver app har sine styrker og svagheder, afhængigt af hvad du leder efter—hvad enten det er en helt gratis oplevelse, avancerede sikkerhedsværktøjer eller unikke funktioner som e-mail oprydning. Her er min samlede rangliste:

1. Clever Cleaner - Bedste all-round valg for dens hastighed, effektivitet og 100% gratis tilbud.
  2. Cleaner Kit - En alsidig app med fantastiske ekstra værktøjer, dog reklamebaseret i gratis tilstand.
  3. Cleanup App - Solid gratis-til-betalt overgang med mindre detektionsproblemer.
  4. Cleaner Guru - Poleret app med nicheværktøjer, men minimal prøvefunktionalitet.

Download Clever Cleaner i dag, og giv din iPhone-lagerplads nyt liv!

1 Like

Ærligt talt, kampen med iPhone-lagerpladsen er virkelig reel. Dublerede fotos hober sig op som en ubønhørlig digital plage. Jo, @mikeappsreviewer lavede en fin sag for Smart Rengøringsprogram, og ja, det er gratis, helt klart værd at downloade hurtigt. Men lad os være ærlige—du kan finde dig selv i at stille spørgsmålstegn ved AI’ens valg nogle gange. Det er ikke altid perfekt til at vælge dit ‘bedste’ foto (ærlig talt, hvorfor tror den, at det foto, hvor min hunds ansigt er halvt sløret, er bedre end det perfekte? AI, gør det bedre).

Hvis du er til en premium vibe, så tilbyder Rengøringssæt en del—videokomprimering, Wi-Fi-beskyttelse, bla bla bla. Har du brug for det? Sandsynligvis ikke, men nogle kan måske nyde de ekstra fordele som enhedsbeskyttelse samlet i én app. Bare vær opmærksom, annoncer i gratistilstand kan blive lidt for meget.

Og Oprydningsappen? Den er okay, men at betale ugentligt for noget til at håndtere din egen mangel på fotoorganisering? Nej tak. Halvtreds dollars om året for fjernelse af dubletter føles som ren dagrøveri, når der findes helt gratis muligheder derude.

For enkelhed OG mest for pengene… eller rettere sagt, helt gratis, er Smart Rengøringsprogram mit valg, selv med dets lejlighedsvise AI-fejl. Smid det på din telefon, lad det rydde op i rodet, og du vil sandsynligvis frigøre en masse plads uden at tage pengepungen frem. Men hey, download et par af disse og se, hvilken der passer til dig—værste tilfælde, slet den, du ikke kan lide. En smule poetisk, når vi taler om lagerløsninger, ikke?

Ærligt talt, denne ting med duplikatfotos kan blive vanvittigt irriterende, ikke? Din iPhone-galleri ender med at ligne et doven slideshow på repeat. Tro mig, jeg har været der. Det korte svar? Download Smart Rengører. Det er gratis (som faktisk gratis, ingen snedige abonnementsordninger), og det gør arbejdet. Jeg mener, 32GB frigjort på én gang ifølge @mikeappsreviewer? Det er vanvittigt for en gratis app.

Men—og det er et ret stort ‘men’—AI’ens valg af “bedste foto” kan være lidt… mærkværdige. Du bliver muligvis nødt til stadig at godkende eller forkaste dens valg, fordi ingen ønsker at miste deres yndlingsfoto bare fordi appen besluttede, at den slørede version er bedre. Stadig, det er sandsynligvis den mest effektive “download, slet, færdig”-løsning derude.

Nu, hvis du er okay med at smide lidt penge efter det, har Cleaner Sæt, som @waldgeist nævnte, en god vibe med alle de ekstra funktioner som internetbeskyttelse og videokompression. Men seriøst, har du brug for Wi-Fi-beskyttelse i din fotorenser-app? Det føles som overflødige funktioner for at retfærdiggøre betalte planer for mig. Og Rengøringsguru? Ja, nej. Apps med nul funktionalitet i den gratis version skriger bare “pengemaskine.” Det kan jeg godt undvære.

Her er mit råd: start med Smart Rengører, se hvor meget plads du kan få tilbage gratis, og hvis du stadig har lyst til at eksperimentere, kan du måske prøve en betalt en bagefter. Eller—og det her er vildt—bare rengør dit galleri manuelt en gang imellem. Revolutionerende, ikke?