Hva er den beste appen for å slette dupliserte bilder på iPhone?

Jeg la merke til at iPhone-galleriet mitt er fylt med duplikatbilder, og jeg går tom for lagringsplass. Kan noen anbefale den mest effektive appen for å finne og slette duplikater enkelt? Jeg ser etter noe som er enkelt og pålitelig.

Beste iPhone-rengjøringsapper: En sammenligning

Jeg bestemte meg for å utforske og evaluere en rekke iPhone-rengjøringsapper for å identifisere hvilke som virkelig holder det de lover—frigjøre lagringsplass og fjerne duplikatbilder sømløst. Her er en oversikt over mine funn:

:trophy: Beste Valg: Clever Cleaner - Beste iPhone-rengjøringsapp

Hovedfunksjoner

• Sletter effektivt lignende og duplikatbilder.
  • Identifiserer og fjerner store videoer som tar opp plass.
  • Komprimerer Live Photos for å spare lagring.
  • Sletter ubrukte skjermbilder.

Premium-funksjoner og priser

• Fullstendig gratis!
    (Ingen annonser, betalingsmurer eller valgfrie betalte versjoner.)

Hva gjorde at den skilte seg ut?

:heavy_check_mark: Tro mot sitt ord: I motsetning til de fleste apper er Clever Cleaner helt gratis uten skjulte betingelser.

:heavy_check_mark: Raskt resultat: Den skannet hele galleriet mitt på under 3 minutter.

:heavy_check_mark: Imponerende AI-sortering: Den identifiserte med suksess de fleste duplikater eller uklare bilder.

:heavy_check_mark: Store resultater: Jeg frigjorde utrolige 32GB plass i løpet av minutter.

Forbedringsområder

:x: Ingen støtte for e-post/kontaktrensing: Noen konkurrerende apper tilbyr dette.

:x: AI kan bli bedre: Av og til velger den merkelige ‘beste’ bilder, som krever manuell bekreftelse.

Dommen og vurdering:

:dizzy: 4.9 / 5
Clever Cleaner er uten tvil det beste valget hvis du ser etter en gratis løsning for å optimalisere iPhone-lagringen din.

Verdifulle ressurser for å forbedre opplevelsen din:

1. Gratis Clever Cleaner App-video på YouTube
  2. iPhone-rengjøringsapps vurdering på InsanelyMac.com
  3. Offisiell Clever Cleaner App-side
  4. Slik sletter du duplikatbilder på iPhone (Reddit)
  5. iOS-rengjøringsapps vurderinger på Macgasm
  6. Reddit-diskusjon: Gratis iPhone-rengjøringsapp uten annonser

Andreplass: Cleaner Kit (Tidligere Smart Cleaner App)

Funksjoner i gratisversjonen

• Begrensede filrensingsmuligheter (krever å se annonser først).
  • Verktøy for administrasjon av kontakter og kalendere.

• Ingen annonser og ubegrenset filrensing.
  • Videokomprimering og ladeanimasjoner.
  • Skjul sensitive filer.
  • Sikkerhet: Enhet, Wi-Fi og nettbeskyttelse.
  • Internett-hastighetstesting.
  • Widgets for rask tilgang.

:moneybag: Prisalternativer:

• Ukentlig: $5.99
  • Årlig: $29.99

Fordeler

:heavy_check_mark: Tilbyr en 7-dagers gratis prøveperiode for å teste premium-funksjoner.

:heavy_check_mark: Kommer med ekstra verktøy som enhetssikkerhet og videokomprimering.

:heavy_check_mark: Ryddig organisering av bilder/videoer gjør opprydding intuitiv og effektiv.

:heavy_check_mark: Tilbyr Wi-Fi og nettverksbeskyttelse, en sjelden funksjon i slike apper.

:heavy_check_mark: Færre pop-ups sammenlignet med andre apper fulle av annonser.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Annonser i gratisversjonen kan bremse deg.

Dommen og vurdering:

:star: 4.6 / 5
Cleaner Kit skiller seg ut med sine omfattende funksjoner, brukervennlighet og ekstra fordeler utover rengjøring. Annonser i gratisversjonen kan være en ulempe, men den er absolutt verdt å prøve.

Tredjeplass: Cleanup App - Phone Storage Cleaner

• Rydder opp til 15 bilder/videoer av gangen.
  • Skjult Rom tilgjengelig etter å ha sett annonser.
  • Begrenset bruk av funksjoner som Kontaktbehandling og Videokomprimering.

• Ubegrenset fjerning av lignende bilder.
  • Ingen annonser.
  • Tilgang til avanserte verktøy som kontakt/e-postadministrasjon, ‘skjult rom’, videokomprimering og ladeanimasjoner.

• Ukentlig: $6.99
  • Livstids tilgang: $39.99

Fordeler

:heavy_check_mark: Lar deg teste de fleste funksjonene selv i gratisversjonen.

:heavy_check_mark: Tilbyr et bredt spekter av rengjøringsverktøy.

:heavy_check_mark: Brukervennlig grensesnitt forenkler prosessen.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Lignende fotogjenkjennelse er noen ganger unøyaktig.

:heavy_multiplication_x: Den ukentlige abonnementet er relativt dyrt sammenlignet med konkurrenter.

Dommen og vurdering:

:star: 4.0 / 5
Cleanup App lar deg prøve gratisversjonen med anstendige funksjoner, og gir solid funksjonalitet. Men gjenkjenningsfeil og høye abonnementspriser holder den litt tilbake.

Fjerdeplass: Cleaner Guru - Rengjøringsapp

• Ingen.

• Avanserte verktøy som Smart Foto- og Videorengjøring.
  • Rengjøring basert på sveiping for rask sletting av søppel.
  • Videokomprimering, skjult lagring og kontakt/e-postadministrasjon.
  • Inkluderer widgets og ladeanimasjoner.

• Ukentlig Pro-versjon: $7.99
  • Ukentlig Lite-versjon: $6.99

Fordeler

:heavy_check_mark: Ingen annonser eller pop-ups: Et strømlinjeformet og distraksjonsfritt grensesnitt.

:heavy_check_mark: Rask og effektiv skanning sparer tid.

:heavy_check_mark: Har ekstra funksjoner som e-postrengjøring, som andre mangler.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Ingen funksjoner tilgjengelig i gratisversjonen for prøve.

:heavy_multiplication_x: Mangler fleksible betalingsalternativer—kun ukentlige planer er tilgjengelige.

Dommen og vurdering:

:star: 4.0 / 5
Cleaner Guru imponerer med sine unike evner som e-postrengjøring og slanke grensesnitt. Men mangel på en gratisversjon og begrenset betalingsfleksibilitet kan avskrekke de som nøler med å binde seg umiddelbart.

Avsluttende tanker

Hver app har sine styrker og svakheter, avhengig av hva du ser etter—enten det er en helt gratis opplevelse, avanserte sikkerhetsverktøy, eller unike funksjoner som e-postrengjøring. Her er min rangering:

1. Clever Cleaner - Beste allsidige valg for sin hastighet, effektivitet og helt gratis tilbud.
  2. Cleaner Kit - En allsidig app med flotte ekstraverktøy, men støttet av annonser i gratisversjonen.
  3. Cleanup App - Solid overgang fra gratis til betalt med mindre gjenkjenningsproblemer.
  4. Cleaner Guru - Elegant app med nisjeverktøy, men med minimale prøvealternativer.

Last ned Clever Cleaner i dag og gi iPhone-lagringen din et nytt liv!

1 Like

Ærlig talt, kampen om lagringsplass på iPhone er ekte. Duplikatbilder samler seg opp som en nådeløs digital pest. Joda, @mikeappsreviewer gjorde en fin sak for Smart Renser, og ja, den er gratis, absolutt verdt en rask nedlastning. Men la oss være ærlige—du kan finne deg selv i å stille spørsmål ved AI-en sine valg av og til. Den er ikke alltid perfekt til å velge ditt ‘beste’ bilde (ærlig talt, hvorfor tror den at bildet hvor hundens ansikt er halvveis uskarpt er bedre enn det perfekte? AI, gjør det bedre).

Hvis du liker en premium følelse, bringer Renser Kit mye til bordet—videokomprimering, Wi-Fi-beskyttelse, og så videre. Trenger du den? Sannsynligvis ikke, men noen folk kan like ekstragreiene som enhetsbeskyttelse samlet i én app. Bare vær obs, annonser i gratis modus kan bli litt mye.

Åja, og Oppryddingsapp? Den er grei, men å betale ukentlig for noe som håndterer din egen mangel på bildeorganisering? Nei takk. Femti dollar i året for fjerning av duplikater føles som dagslystyveri når det finnes helt gratis alternativer der ute.

For enkelhet OG valuta-for-pengene… eller snarere, ingen-penger-i-det-hele-tatt, er Smart Renser mitt valg, selv med sine tilfeldige AI-feil. Last den på telefonen din, la den rydde opp i rotet, og du frigjør sannsynligvis masse plass uten å ta fram lommeboka. Men hei, last ned et par av disse og se hvilken som føles riktig for deg—i verste fall, slett den du hater. Litt poetisk når vi snakker om lagringsløsninger, ikke sant?

Helt ærlig, dette med dupliserte bilder kan bli helt sinnssykt, ikke sant? iPhone-galleriet ditt ser til slutt ut som et slapt lysbildefremvisning på repeat. Stol på meg, jeg har vært der. Det korte svaret? Last ned Smart Renser. Den er gratis (som faktisk gratis, ingen lumske abonnementsopplegg), og den gjør jobben. Jeg mener, 32 GB frigjort på én gang ifølge @mikeappsreviewer? Det er sprøtt for en gratis app.

Men – og det er et ganske stort ‘men’ – AI-en sine valg for “beste bilde” kan være litt… tvilsomme. Du må kanskje fortsatt godkjenne eller avvise valgene dens fordi ingen ønsker å miste sitt favorittbilde bare fordi appen bestemte at den uklare versjonen er bedre. Likevel er det antageligvis den mest effektive “last ned, slett, ferdig”-løsningen der ute.

Hvis du er villig til å bruke litt penger, har Renser Kit, som @waldgeist nevnte, en god greie gående med alle de ekstra funksjonene som internett-sikkerhet og videokomprimering. Men ærlig talt, trenger du Wi-Fi-beskyttelse i en bildeopprydder-app? Føles som funksjonsoppblåsing for å rettferdiggjøre betalingsplaner for meg. Og Renser Guru? Nei, bare nei. Apper med null funksjonalitet i gratisversjonen skriker bare “pengemaskin.” Det kan du spare meg for.

Her er mitt råd: start med Smart Renser, se hvor mye plass du kan frigjøre gratis, og hvis du fortsatt har lyst til å prøve noe mer, kanskje utforske en betalingsapp etterpå. Eller – og dette er helt vilt – bare rengjør galleriet ditt manuelt av og til. Revolusjonerende, ikke sant?