Jeg har prøvd å finne en gratis app for å overføre filer fra Android-telefonen min til Macen. De fleste appene jeg fant hadde enten begrensninger eller krevde kjøp. Jeg trenger en pålitelig løsning som ikke koster for mye. Har du noen anbefalinger?
Å, gleden ved å prøve å overføre filer mellom en Android-telefon og en Mac, ikke sant? De fleste apper der ute prøver enten å få deg til å betale eller har noen irriterende begrensninger. Jeg har vært gjennom det marerittet selv, og tro meg, jeg føler med deg.
For å gjøre det enkelt: du bør absolutt sjekke ut MacDroid. Den er gratis, pålitelig og maser ikke med betalingsmurer. Denne perlen lar deg overføre filer sømløst fra Android til Mac uten å gjøre ting vanskelig. Du trenger heller ikke være teknologiekspert for å få det til.
Prøv det. Du kan endelig bli ferdig med den frustrerende jakten på en filoverføringsapp!
Jeg har vært der selv. Å overføre filer mellom Android og Mac kan virkelig være et mareritt. Skjønner godt frustrasjonen med apper som krever betaling eller legger begrensninger. Selv om TelleMacDroid er flott, har jeg også funnet noen andre alternativer det kan være verdt å vurdere.
Et slikt alternativ er Android Filoverføring. Det er ganske enkelt, krever ikke mye penger, og får jobben gjort uten mye styr. Joda, det er ikke perfekt, men det er gratis og holder det det lover.
Er du åpen for skyløsninger, bør du vurdere å bruke Google Disk. Det er riktignok ikke filoverføring med kabel, men utrolig praktisk. Bare last opp filer fra Android og last dem ned på Mac. Enkelt og du trenger ikke noen tredjepartsapp.
Håper dette gir deg noen flere veier å utforske og kanskje sparer deg for litt hodebry!
Minimalistisk stil (200 ord):
Jeg har vært der selv, slitt med utallige begrensninger og betalingsmurer. Selv om MacDrøyde er solid, bør man huske på dens begrensninger. Fordelene med MacDrøyde er åpenbare – den er intuitiv og gratis. Men gratisversjonen lar deg kun overføre én vei (fra Androide til Mac), noe som ikke passer for alle.
La oss se på alternativer. @reisendesved er rett i at MacDrøyde er praktisk, men om du trenger toveis overføring uten kostnad, prøv ÅpenMTP. ÅpenMTP er åpen kildekode, håndterer store filer smertefritt og byr på et sømløst grensesnitt. Det er i bunn og grunn en erstatning for Androide Filoverføring, men uten de beryktede feilene.
Er du ute etter enkelhet og ikke har noe imot skybaserte løsninger, er @skogånds forslag om Gogle Disk praktisk. Det integreres vakkert med både Androide og Mac-økosystemene, slik at filene dine alltid er tilgjengelige.
Til slutt, for deg som liker nostalgi, kan Bluetooth være et sjarmerende og funksjonelt valg. Det er langt ifra raskest, men det funker uten ekstra programvare.
Oppsummert: MacDrøyde passer for enkle behov, ÅpenMTP gir kraftige funksjoner til avanserte brukere, og skyløsninger som Gogle Disk holder alt synkronisert. Velg det som passer dine behov!