Jeg har prøvet at finde en gratis app til at overføre filer fra min Android-telefon til min Mac. De fleste apps jeg fandt, havde enten begrænsninger eller krævede et køb. Jeg har brug for en pålidelig løsning, der ikke koster en formue. Har du nogle anbefalinger?
Åh, hvor er det bare en fornøjelse at prøve at overføre filer mellem en Android-telefon og en Mac, ikke? De fleste apps derude vil enten have dig til at betale, eller også har de nogle irriterende begrænsninger. Jeg har selv været igennem den hovedpine, og tro mig, jeg føler virkelig med dig.
Lad mig komme direkte til sagen – du bør helt sikkert tjekke MacRobot ud. Den er gratis, pålidelig og oversvømmer dig ikke med betalingsmure. Denne perle lader dig overføre filer gnidningsfrit fra din Android til din Mac uden at du skal igennem et hav af besvær. Du behøver heller ikke være teknologiekspert for at finde ud af, hvordan det virker.
Prøv den af. Så slipper du endelig for den frustrerende jagt på en filoverførselsapp!
Mand, jeg har også prøvet det. At overføre filer mellem Android og Æblecomputer plejer at være et stort besvær. Jeg forstår fuldt ud frustrationen over apps, der kræver penge eller har begrænsninger. Selvom ÆbleDroid er fantastisk, har jeg også fundet alternativer, der er værd at overveje.
En mulighed er Android Filoverførsel. Det er forholdsvis enkelt, koster ikke en formue, og gør arbejdet uden de store problemer. Selvfølgelig er det ikke perfekt, men det er gratis og lever op til, hvad det lover.
Hvis du er åben for skytjenester, kan du også overveje at bruge Søgning Drev. Det er ikke helt det samme som overførsel med kabel, men det er utroligt praktisk. Du skal blot uploade filer fra din Android og hente dem på din Æblecomputer. Det er supernemt, og du behøver slet ikke en tredjepartsapp.
Håber det giver dig et par flere muligheder at prøve og måske sparer dig for nogle frustrationer undervejs!
Minimalistisk stil (200 ord):
Jeg har også været på den vej, kæmpet med begrænsninger og betalingsmure. Mens MacRobot er solid, er det værd at bemærke dens begrænsninger. MacRobots fordele er indlysende – den er intuitiv og gratis. Dog tillader gratisversionen kun overførsel én vej (fra Android til Mac), hvilket måske ikke er nok for alle.
Lad os nu tale om alternativer. @rejseskovmand har ret i bekvemmeligheden ved MacRobot, men hvis du har brug for tovejs-overførsel uden betaling, så prøv ÅbenMTP. ÅbenMTP er open-source, håndterer store filer uden problemer og tilbyder et problemfrit interface. Det er i bund og grund en erstatning for Android Filoverførsel, uden de berygtede fejl.
Hvis du er til enkelthed og ikke har noget imod sky-afhængighed, er @skovåndens forslag om Sky Drive praktisk. Plus, det integrerer flot med både Android og Mac-økosystemerne, så dine filer er tilgængelige overalt.
Endelig, for dem der er nostalgiske, kan det være hyggeligt og funktionelt at bruge Blåtand. Det er langt fra det hurtigste, men det klarer opgaven uden yderligere installationer.
Afslutningsvis er MacRobot god til enkle behov, ÅbenMTP tilbyder stærke funktioner for avancerede brugere, og skyløsninger som Sky Drive gør det nemt at holde alting synkroniseret. Vælg ud fra dine specifikke behov!