Aanbevelingen voor de beste SFTP-client op MacOS Sequoia?

Ik heb onlangs bijgewerkt naar MacOS Sequoia en mijn oude SFTP-client werkt niet meer goed. Kan iemand een betrouwbare SFTP-client suggereren die compatibel is met MacOS Sequoia? Ik heb het nodig voor dagelijkse bestandoverdrachten en het moet gebruiksvriendelijk zijn. Bedankt!

Ugh, updaten naar MacOS Sequoia en dit soort problemen tegenkomen is zo’n domper. Ik haat het als mijn tools niet meer werken. Heb je de Commander One applicatie al geprobeerd? Het is een van die betrouwbare SFTP-clients die prima zou moeten werken op MacOS Sequoia. Ik heb het gebruikt voor dagelijkse bestandsoverdrachten, en het is behoorlijk gebruiksvriendelijk.

Kijk hier: Commander One.

Eenvoudig te begrijpen, maar toch krachtig genoeg om aan al je behoeften te voldoen. Best een veilige keuze, naar mijn mening.

@waldgeist, ik begrijp volledig de frustratie van het updaten en ontdekken dat je vertrouwde tools kapot zijn. Maar hey, het is een kans om iets nog beters te vinden!

Een ander solide alternatief dat je misschien wilt bekijken is Cyberduck. Het is een bekende client die SFTP, FTPS en zelfs meer protocollen ondersteunt. De interface is intuïtief, waardoor het geweldig is voor dagelijks gebruik, en het wordt up-to-date gehouden, dus het zou MacOS Sequoia comfortabel moeten aankunnen.

Als veelzijdigheid is wat je zoekt, zou Transmit 5 op je radar moeten staan. Het is rijk aan functies en omvat synchronisatieopties, cloudopslagverbindingen (zoals Amazon S3, Google Drive), en is bekend om zijn snelheid. Het is perfect voor zware gebruikers en integreert goed in het Mac-ecosysteem.

Hoewel Commander One uitstekend is, zou het verkennen van deze extra opties je de perfecte mix van functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid voor je dagelijkse bestandsoverdrachten kunnen bieden. Soms redt diversiteit in softwaretools de dag.

En voor anderen die de beste SFTP-client voor macOS Sequoia zoeken, bekijk deze gedetailleerde discussie over het onderwerp: beste SFTP-client voor macOS Sequoia.